.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مديران موسسه مهر با نماینده ولی فقیه در سپاه كربلاي مازندران

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ديدار مديران موسسه مهر مازندران گفت: همت و کار مضاعف بانکها و موسسات مالي و اعتباري کمک به توليد و اشتغالزايي در کشور است.

به گزارش شمال نيوز ، حجت الاسلام والمسلمین نظری ضمن بیان مطلب فوق ،افزود: موسسه مهر در سال همت و کار مضاعف بايد بيش از پيش براي خدمات رساني به قشرهاي مختلف مردم تلاش کنند

وي اظهار اميدواري کرد، امسال نيزبا همدلي ،صميميت و معنويت کارنامه درخشان تري با همت و کار مضاعف به مردم شريف استان ارائه شود.

نماينده ولي فقيه در سپاه كربلاي مازندران تصريح كرد: با توجه به موقعیت کنونی موسسه و تبديل آن به بانك، فصل نوینی در تاریخ موسسه مهر آغاز شده است.

در ادامه مدیر کل شعب استان مازندران ضمن ارائه گزارشي از وضعیت موسسه و تسهیلات پرداخت شده به بسیجیان و اقشار مختلف مردم ، گفت: مديران و كاركنان شعب استان مازندران در راستاي تحقق منويات و شعار نوروزي مقام معظم رهبري تلاشي مضاعف در سال جاري خواهند داشت.

حسنعلي هدایت افزود: اجراي فرامين مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در سايه كار و همت مضاعف و كمك به سيستم اقتصادي كشور ميسر است و موسسه از تمام ظرفيت هاي مالي و منابع انساني براي رسيدن به اين مهم استفاده خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.295 seconds.